Ville rekommenderar... US Chaos - Eye for an Eye 7"

image153
Ville

Medan Paco sitter med lösgom och depression tipsar Ville vidare. Den här gången om kontroversiella US Chaos:

image121


För ett par år sen hörde jag en låt, antingen på någons bandare i någon park eller hemma hos någon (kommer inte riktigt ihåg) och tyckte att det lät bra, men visste då inte vad det var för låt och vilket band det var. Tiden gick, och för någon månad sen kom jag över en mp3:a på nätet som hette Eye for an Eye. När jag lyssnade igenom låten kom jag på att det var just denna låt jag hörde för ett par år sen. Nu när jag hade låttiteln men inget bandnamn, sökte jag på nätet och efter en kort stunds letande kunde jag konstatera att bandet som gjort låten var U.S. chaos.
 

image122


Resultatet blev att jag inhandlade deras Eye for an eye 7" självsläppt -84, som också är deras andra vinylsläpp.

Denna skiva med grabbarna från New Jersey, USA bjuder på den tidigare nämnda låten "Eye for an eye" samt I Don´t wanna Live.

Ladda ner här!


1. Eye for an eye

2. Don´t wanna live


Kommentarer
Postat av: us chaos

Har 2 lp med detta band, en är en samling. Ska jag rippa dem till mp3 och bränna dig ett ex?

2008-03-12 @ 13:46:37
Postat av: Ville

us chaos -> Det vore snällt!

2008-03-12 @ 14:57:44
Postat av: us chaos

Ok Fixat, brännt och klart. Vart ska jag posta skivorna?

2008-03-13 @ 01:45:50
Postat av: Ville

us chaos -> Fan va sjysst! Vad har du för mailadress? Kan skicka adressen dit.

2008-03-13 @ 15:48:11
Postat av: Us Chaos

Japp,det är min där ovan som inte publiceras. Som tack får du skriva om ett av banden jag brännt på ena skivan :-)

2008-03-13 @ 23:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0