Ville rekommenderar... Zounds - Can't Cheat Karma 7"

image153
Ville rekommenderar

Ville är en tecknad figur från Vantör som samlar på svår punk och pysslar med fiskar. Han är liksom Dolph Lundgren en rysk boxare, och här har han nu ordet:

Nu när jag har läst en recension av The curse of Zounds med Zoundshttp://ekevalla.blogspot.com/, är jag bara tvungen att lägga ut Can´t Cheat Karma EP:n med detta fantastiska band. Denna plastbit är bandets första och är släppt 1980 på Crass Records. Här hittar vi enligt mig Zounds bästa låt, Subvert. Andra favoriter är Can´t Cheat Karma och War.

image154


If you gotta job, you can be an agent

You can work for revolution in your place of employment

If you work in factory throw a spanner in the works

Interal sabotage, hit them where it hurts

SUBVERT!

Ladda ner här!


Kommentarer
Postat av: King Inge

Oi! Ville! Jag är i ett kaos! Frågan är, fick du mina DJ-plattor från Pikefesten? Kan jag isåfall låna tillbax dem bara över helgen??? Svara snabbt som attans..

2008-05-07 @ 22:48:22
URL: http://www.come.to/chaosisking
Postat av: Ville

King Inge -> Fick med mig bara mina skivor. Du stog där och spela skivor när jag drog vill jag minnas.

2008-05-08 @ 06:39:12
Postat av: Fanatikern

Tack för reklamen för min blogg!

2008-05-15 @ 15:57:42
URL: http://ekevalla.blogspot.com
Postat av: Papa Franz

Bra skit! ramlade faktiskt på denna singel igår o slog till. Hittade även en s/t LP som innehöll samtliga låtarna på denna singel... Släppt på Rough Trade fast licenserat till något Italienskt.

2008-05-16 @ 16:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0