...

Fyfan. En vecka in på det nya året:

1. Snön kom till slut trots att jag tillbett Tor och Oden om att skona oss från den vita skiten.
2. Det blir mörkt innan man vaknat.

3. Viktiga detaljer är bortsupna. Vad ska jag ta mig till, oh Gud!?

4. Imorgon måste jag börja jobba igen. Jag som just vant mig vid att vara ledig och ännu en gång kunnat konstatera att människor som säger att de skulle bli rastlösa och må dåligt av att vara svinrika och inte vara tvugna att jobba ljuger.

5. Jag är bakfull. Jag är dessutom inne i en dålig bakfylleperiod vilket innebär att mina bakrus håller i sig i omkring tre dygn. Först en klassisk bakfylla med svettningar, huvudvärk och dålig kista, sedan övergående i en kemisk obalans där livet känns som en sorgeö och bäst man lever ska man dö och så vidare. Om man hade kunnat må som ett hus hade jag mått som Trellick Tower:

image97

Det finns dock ljusglimtar i mörkret. Just nu lyckas de inte kasta mycket ljus över helheten bara.

Kommentarer
Postat av: Nicke

Fan det låter ju skitsurt..

2008-01-07 @ 15:16:29
Postat av: jocke

trellick tower?

2008-01-09 @ 16:24:40
Postat av: Paco

jocke>> se bilden.

2008-01-12 @ 11:44:34
URL: http://punkochoi.blogg.se
Postat av: jocke

jo jag förstod det... men vet fortfarande inte vad det är.. skit samma.

2008-01-18 @ 15:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0