Rassle nästa

Ja, nästa stora grej är Rasslepunken som redan sitt andra år presenterar schyssta band som Sinners Since Birth, Sniffing Glue, The Negatives, Gatans Lag, Antipati (harkel...), Discharge (UK), Evil Conduct (NL), The Business (UK)  (med en enligt gällande rykte nykter Fitz - så det kan nog bli rätt bra), Texas Terri (USA) och inte minst ett återuppståndet The Bristles.

Andra band som spelar är: Scarlet Fever, Civil Olydnad, Sound of a Revolution, Tysta Mari, Alias Crippe, The Liptones, Snutjävel, Another Year, The Accidents, Rövbajs, Ticking Bombs, Haggis och Mad Sin.


Kommentarer
Postat av: Inge Ansvar

Nu har ju du delat in banden i "Tjyssta" och "Andra band". Jag passar på att göra en egen tolkning, häpp! Tjyssta band: Hela jävla kletet! PS du kan ju inte ens stava till TJYSSTA :-). Ok Discharge idag är nog inte samma som på Kolingsborg ´83, but Im a drunk and Im still a Punk! Remember your millenium boots!

2008-08-21 @ 20:14:31
URL: http://www.fcstpauli.se
Postat av: Paco

Inge Ansvar>> Delvis för att jag inte hört alla band och inte kan uttala mig. I ett par fall för att jag känner en viss antipati för banden.

2008-08-22 @ 07:03:30
URL: http://punkochoi.blogg.se/
Postat av: Pelle

Robert>> Nu fick du till det. =D

2008-08-22 @ 08:41:18
Postat av: punxdrunx malmöö

klart grymmast att se enligt mig är the bristles,rövbajs och snutjävel!! ev discharge med.

2008-08-22 @ 09:55:52
Postat av: ma858zda

c460t

2008-08-25 @ 10:30:14
URL: http://h64v.searchik.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0