Det dåliga med att vara full

Är att man blir bakfull sen. Det är jag nu. Helgens enda begivenhet var det menlösa punkbandet Topper, som spelade på Broder Tuck. Vi drack en massa öl och pastis och all möjlig skit innan, så när vi kom dit fick jag inte komma in. Vakterna tyckte att jag var för slirig, och det tyckte dom rätt i. Vi gick på Bröderna Olsson, men ska jag vara uppriktig kommer jag inte ihåg om det var speciellt kul. Vi skrek och betedde oss som tonåringar på vägen dit i alla fall. Nästa helg blir det Norrköping.

Kommentarer
Postat av: Kung sol

"Vilka kommer inte in på krogen? roliga, roliga, roliga firman!"

2007-09-25 @ 13:29:44
Postat av: Paco

Haha, jo det verkar inte bättre :)

2007-09-25 @ 15:35:27
URL: http://punkochoi.blogg.se
Postat av: Anonym

Menlösa Topper???
Någon skall dÖ!!??

2008-02-13 @ 14:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0