Paco rekommenderar... Split - Gundog vs. The Templars

image125
Paco rekommenderar

Min vän Nikke Niña köpte den här splitsjuan när han var på besök i England. jag blev avundsjuk. Båda banden tillhörde mina absoluta favoriter vid det tillfället; det torde ha varit någon gång sent -99 eller tidigt 2000. The Templars har gjort en hel liten mängd splitar med olika band; alltifrån egna projekt till tyska eller franska band. Det här är dock enda gången det andra bandet är bättre än NY-gänget. Gundog från västra London levererar på den här plastbiten en av sina bästa (om inte den bästa) låtar. Således blev jag ganska glad när en bekant kontaktade mig och erbjöd mig köpa skivan till ett högst skäligt pris. Enjoy.

image45
Split - Gundog & The Templars
New Blood (New Blood 004)

Kommentarer
Postat av: Nicke Niña

Kan du, som är kompetent till det, gallra fram lite Oi!-highlights från Youtube?

2007-10-21 @ 20:00:29
Postat av: Paco

Nicke>> Jorå.

2007-10-22 @ 06:50:05
URL: http://punkochoi.blogg.se
Postat av: Nicke

Nice. Det ser jag fram emot.

2007-10-22 @ 10:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0